loading...
پایگاه جامع اطلاع رسانی کربلایی صابر رمضانی
عبد الزهرا بازدید : 383 دوشنبه 1391/12/21 نظرات (5)


ادامه مطلب....

روضه

(25.02 مگابایت - صوتی mp3)

---------

زمینه

(5.20 مگابایت - صوتی mp3)

مادر دل خون من چند روزه بیماره      زخم سینه اش کاریه درد شدید داره
...

---------
شور

(3.75 مگابایت - صوتی mp3)

چه خبر گشته خدایا که زمین لرزان است...

 ---------

شور

(2.25 مگابایت - صوتی mp3)

دوره گرده کربلاشم اگه آقام منو قابل بدونه      اگه آقا منو به جرم مستی از تو جمع اهل دل نرونه...

---------

شور

(5.43 مگابایت - صوتی mp3)

کربوبلات برای من    جونم آقا برای تو اربابم      منت کشی برای من   عاشق کشی برای تو اربابم......
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1392/01/13 و 13:11 دقیقه ارسال شده است

تقسیم بندی کشکولی روزها!

روزها پنج دسته اند:

- روزی که ((مفقود))بوده و گمشده است ،روزی کنونی و ((مشهود)) ،روز ((آینده)) ، روز ((موعود)) و مورد انتطار ،و روز ((ممدود)) و پایدار .

- روز مفقود ،همان دیروز تو بود که بت تفریط خود آن را از کف دادی .

- مشهود ،روزی است که اکنون در آن قرار داری ،پس در آن ،از اطاعت های خود ،برای آخرتت توشه ای بگیر .

- روز آینده ،فردای توست ونمی دانی که از روز های عمر تو خواهد بود یا نه؟

- روز موعود ،واپسین روزهای تو از روزهای زندگی در دنیاست ،آن را همواره در برابر چشم قرار بده .

- و روز پایدار ،همان آخرت توست و روزی است که انقضائی برای آن نیست ،پس تمام اهتمام و کوششت را درباره ی آن به کار گیر که برایت یا نعیم خواهد بود و یا عذاب همیشگی.

این نظر توسط محسن در تاریخ 1392/01/10 و 12:54 دقیقه ارسال شده است

دراین مطلب سخنانی از رئیس جمهور یا سایر مقامات بلندپایه کشورهای جهان از جمله آمریکا ، روسیه ، لبنان و سازمان ملل متحد … در مورد آیت الله خامنه ای منتشر شده است که به دلیل جذابیت این مطلب در این مکان برای اطلاع شما مخاطبین گرامی به انتشار آن می پردازیم:


پوتین (رئیس جمهور روسیه) : من مسیح را ندیدام،اما تعاریف او را در انجیل شنیده و خوانده ام،من مسیح را در رهبری ایران دیده ام
دکوئیار(دبیر کل اسبق سازمان ملل) : من مدرک دکترای علوم سیاسی دارم و سی سال کار سیاسی کرده ام، چند سال است دبیر کل سازمان ملل هستم، تا کنون شخصیتی به سیاست مداری و هوشمندی او ندیده ام.
کوفی عنان : شخصیت معنوی آقای خامنه ای چنان مرا گرفت که از خود پرسیدم چرا شخصیتی مثل من دبیر کل سازمان ملل باشد، با دیدنش همه را فراموش کردم.
کاندولیزا رایس وزیرسابق امور خارجه آمریکا ومشاور ارشد جرج بوش : رهبر ایران می‌تواند نقشه‌هایی را که بهترین ذهن‌ها، با صرف بیش‌ترین بودجه‌ها، در زمانی بسیار طولانی کشیده و مجریانی ماهر اجرای آن را به عهده گرفته‌اند، با یک سخنرانی یک‌ ساعته خنثی کند.
سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان : ما با شخصیتی عظیم و استثنایی روبه‌رو هستیم که بسیاری در میان امت، چیزی درباره او نمی‌دانند و کمتر کسی با این شخصیت آگاه هستند ما می دانیم که این رهبر در میان امت و حتی در ایران چقدر مظلوم است حتی در بارزترین و روشن‌ترین بعد در شخصیت ایشان یعنی بعد رهبری و سیاسی ایشان مظلوم است. شما در برابر شخصیتی قرار داری که دشمنان، او را محاصره کرده اند و دوستان نیز حق او را آن‌گونه که باید ادا نمی‌کنند
سید حسن نصرالله در مورد بوسیدن دست رهبری گفت:”من با بوسیدن دست حضرت آیت الله خامنه ای خواستم به همه بگویم شما که مرا مرد سال جهان عرب می دانید این را نیز بدانید که رهبر من حضرت آیت الله خامنه ای است و من افتخار می کنم که شاگرد ایشان هستم.

این نظر توسط محسن در تاریخ 1391/12/29 و 23:25 دقیقه ارسال شده است

شاید محمود احمدی نژاد بر خلاف رئیس جمهور پیشین خاتمی، تا کنون این گونه شدید در تریبون نماز جمعه تهران مورد انتقاد قرار نگرفته بود‌ که روز گذشته قرار گرفت/بادامچیان هم گفته آنان فردی را از یک شهرستان آوردند و شهردار کردند. بعد اعلام نمودند که وی مشکل «میم» دارد و ما گفتیم که: میم چیست، که گفتند: یعنی «منقل!
کد خبر: ۳۰۸۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۰
شاید محمود احمدی نژاد بر خلاف، رئیس جمهور پیشین خاتمی، تا کنون اینگونه شدید در تریبون نماز جمعه تهران مورد انتقاد قرار نگرفته بود، که روز گذشته قرار گرفت. آیت الله احمدی جنتی، دبیر شورای نگهبان که از حامیان پرو پاقرص رئیس جمهور احمدی‌نژاد است، در خطبه‌های نماز جمعه تهران، موضوع پیام احمدی‌نژاد به مناسبت درگذشت هوگو چاوز را پیش کشید و شدید‌ترین انتقادات خود در سال‌های اخیر را نسبت به رئیس‌جمهور‌ این گونه بیان کرد:

اگر دغدغه تکرار چنین مسأله‌ای نبود، من به هیچ عنوان وارد آن نمی‌شدم.‌ ای کاش برخی‌ها که می‌خواستند برخی مسائل را مطرح کنند، چهار تا کتاب می‌خواندند و چهار روز به حوزه علمیه می‌رفتند و بین مسائل نقلی و عقلی تفاوت قائل می‌شدند. رجعت از مسائل نقلی است و با دلیل نقلی ثابت می‌شود و نیاز به حدیث و استناد به قرآن دارد. این درجه دولتی نیست که به سینه هر کس که بخواهد بچسباند. بعد هم علما، مراجع و مسلمین را ناراحت کند، به چه مبنایی این حرف را می‌زند، چه دلیلی دارد که آدم هر چه به دهانش می‌آید، بگوید!

مهمترین سخنان انتخاباتی دبیر شورای نگهبان

اما آیت‌الله جنتی‌ به جز احمدی‌نژاد، هشدارهای انتخاباتی هم به کاندیدا‌ها و البته رسانه ملی هم داد و آنان را از انجام تبلیغات زودهنگام انتخاباتی برحذر داشت، ولی مهمترین نکته انتخاباتی دبیر شورای نگهبان، این بود که اعلام کرد کاندیداهایی که رقبای خود را تخریب کنند، صلاحیت هیچ پستی را ندارند! البته این تخریب رقیب انصافا جا دارد که تعریف شود. مثلا اگر یک کاندیدای انتخابات در مناظره تلویزیونی رقبش را تخریب کند، مشمول این عدم صلاحیت خواهد شد یا ماجرا طور دیگری خواهد بود.

به هر حال آنچه آیت‌الله جنتی درباره انتخابات بیان کرد به شرح زیر است:

من واقعاً جایز نمی‌دانم رسانه ملی از کسانی که در معرض کاندیداتوری هستند مصاحبه کند، چرا که این نوعی تبلیغات است؛‌ تبلیغات زودرس است. وی با اشاره به ضرورت جلوگیری از تخریب شخصیت‌ها گفت: بعضی‌ها از این تخریب‌ها نتایجی گرفته‌اند، تخریب اشخاص خلاف شرع است. خلاف قانون است و خلاف اخلاق است، هر کسی که این کار را انجام دهد، صلاحیت برای هیچ پستی ندارد.

اما فضای انتخاباتی کشور هر روز شکل و رنگ جدی‌تری به خود می‌گیرد و به ویژه اینکه دعوای دیرینه دولت و شهرداری در فضای انتخاباتی «بهارانه» شده است. ماجرا هم از آنجا آغاز شد که چندی پیش رسانه‌های دولتی فاش کردند که شهرداری تهران به عوامل دستور داده ‌پوسترهایی حاوی عنوان بهار را برای عید امسال در سطح شهر پخش نکنند. چرا که «بهار و زنده باد بهار» کلید واژه‌ای است که این روز‌ها رئیس جمهور و همکارانش بیش از حد معمول از آن استفاده می‌کنند و رقبا دولت را متهم می‌کنند که بهار و زنده باد بهار شعار انتخاباتی دولتیان است.

اما ظاهرا این افشاگری دولتی‌ها، شهرداری را آچمز کرده و آنان پاسخی از روی سراسیمگی داده و دلایلی بچگانه‌ای را برای زدودن نام بهار از سطح شهر تهران بیان کرده‌‌ و گفته‌اند: کلمه نوروز نام مرد است و عنوان آن در برنامه‌های کاری شهرداری تهران خالی از اشکال است؛ اما کلمه بهار یکی از نام‌های خانم‌ها به ‌شمار می‌رود و بهتر است عنوان نشود! به نظر می‌رسد، شهرداری این بار از رقیب چندین ساله رو دست خورده است!

‌پیش از آن که از موضوع شهرداری دور شویم، بد نیست خاطره بادامچیان از شورای شهر اول هم اشاره‌ای شود، وی در این خاطره گفته است که در دوره اول، شورای شهر در اختیار اصلاح‌طلبان بود. آنان فردی را از یک شهرستان آوردند و شهردار کردند. بعد اعلام نمودند که وی مشکل «میم» دارد و ما گفتیم که: میم چیست؟ که اعلام کردند: یعنی «منقل!

پرسش از آقای بادامچیان این است، شما که همگان را به حفظ آبروی افراد دعوت می‌کنید حالا چرا حالا آبروی آن فرد را می‌برید؟ شاید به جایی برسیم و بگوییم که کار سیاسی با حفظ دین و تقوا میانه خوبی ندارد.

‌اسحاق جهانگیری، وزیر صنایع و معادن دولت اصلاحات از جمله گزینه‌های اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری است که چندی پیش کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران نیز در حمایت از کاندیداتوری او سخن به میان آورده بود. او جزء طیف میانه‌رو اصلاح طلبان محسوب می‌شود.

جهانگیری در برنامه «شناسنامه» درخصوص موضوع دیدار اخیر برخی اصلاح‌طلبان با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: به انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ نزدیک می‌شویم و ما کسی را نداریم جز رهبری که دغدغه‌هایمان را مطرح کنیم، کاندیدای احتمالی انتخابات با بیان اینکه این دیدار یک ساعت و نیم به طول انجامید، افزود: البته رهبری نیز صحبت‌های ما را با حوصله شنیدند.

او اضافه کرد: به شوخی به رهبری گفتیم که ما همیشه برای ارائه گزارش خدمت می‌رسیدیم و همواره این گزارش‌ها هم مثبت بود، اما این بار می‌خواهیم صحبت‌های مطرح کنیم، ایشان هم با بزرگواری این صحبت‌ها را گوش کردند. جهانگیری تصریح کرد: ایشان برخی صحبت‌های ما را تصحیح کردند و برخی را نیز مثبت ارزیابی کردند. وی در خصوص مهم‌ترین توصیه رهبری به اصلاح طلبان گفت: تأکید ویژه رهبری به اصلاح طلبان این بود که کسانی را که جمهوری اسلامی را قبول ندارند از خود دور کنید.

اما گذشته از مباحث داخلی باید به رقابت جدید ایران و قطر اشاره کرد؛ رقابتی که نه در عرصه نفت و گاز، بلکه در عرصه فیلم سازی است. اشتباه نکنید. فیلم سازی. درست است که قطر سینما ندارد، اما همچنان که ورزش هم ندارد و پول می‌دهد ورزشکار ملی می‌خرد، حالا به هالیوود پناه آورده است، تا با مجید مجیدی کارگردان ایرانی حول ساخت فیلم سینمایی پیامبر رقابت کند.

شرکت قطری «النور» اعلام کرده که با استخدام «بری آزبورن» (تهیه‌کنندهٔ مجموعهٔ ارباب حلقه‌ها) فیلم زندگی پیامبر را با بودجه‌ای معادل یک بیلیون دلار خواهد ساخت. ناظر محتوایی این پروژه، شیخ یوسف القرضاوی است. اما این مسئله باعث توقف «مجید مجیدی» کارگردان ایرانی از ادامهٔ پروژهٔ سی میلیون دلاری‌اش دربارهٔ زندگی پیامبر نشده است. «فیلیپ راگل» از دانشگاه تولوز که متخصص سینمای ایران است، به هالیوود ریپور‌تر گفته است: «با توجه به اینکه هر کدام از این دو کشور تفسیری متفاوت از قرآن دارند، این پروژه‌ها یک جنگ سیاسی واقعی است.

این نشریه، از هشدار دانشگاه الازهر مصر به ایران برای جلوگیری از نشان دادن پیامبر در فیلم ناتمام مجیدی خبر داده است. گفته می‌شود که مجید مجیدی می‌خواهد، شخصیت پیامبر را در کادر خود بگنجاند، بدون اینکه چهره‌ای از وی نمایش دهد. «لزلی هزلتون» (یکی از پژوهشگران تاریخ اسلام) می‌گوید: «سنی‌ها دربارهٔ مصوّر کردن چهرهٔ پیامبر سخت‌گیر‌تر از شیعه‌ها هستند‌».

پیش از این، «مصطفی عقاد» فیلمی با موضوع زندگی و بعثت پیامبر اسلام با نام «الرسالة» در سال ۱۹۷۷ ساخته بود. پس از آنکه هالیوود سرمایه‌گذاری برای این فیلم را نپذیرفت‌، «معمر قذافی» (حاکم سابق لیبی) حمایت کامل برای اجرای پروژهٔ عقاد را بر عهده گرفت.

این نظر توسط رضاموسيوند در تاریخ 1391/12/21 و 17:27 دقیقه ارسال شده است

بااحترام وافتخار لینگ شدید لطفا برمامنت گذاشته لینگ بفرمایید.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازدید کنندگان گرامی . به پایگاه جامع اطلاع رسانی کربلایی صابر رمضانی خوش آمدید . نظرات خود را میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماسی که در پایین قرار دادیم به ما اطلاع دهید . در این پایگاه صوت و اطلاع رسانی مراسمات کربلایی صابر رمضانی در هیات شباب المهدی بابل و عشاق الحسین قائم شهر قرار داده میشود . با تشکر شماره تماس : 09394945981
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • چت روم
  • دانلود آهنگ جديد
  • باشگاه مهندسان ايران
  • زيورآلات
  • شارژ مستقيم
  • آشپزي ايراني
  • آرايشگاه
  • زيورآلات
  • شارژ مستقيم
  • آشپزي ايراني
  • آرايشگاه
  • جنگ و زن
  • تارنمای کربلایی علیرضا خسروی
  • مجتمع حضرت ابالفضل
  • وبلاگ مداحی سید جمال سلیمان پور
  • مجمع المداحین شیراز
  • كربلايي مهدي خسروي
  • حسینیه بیت الزهرا(س)مجمع جوانان محب الزهرا(س)تربت حیدریه
  • کربلایی محمددانیال رستگاربا(شاعر)
  • سایت فرهنگی مذهبی نوید 313
  • کربلائی مهران استادی
  • شاعر و ذاکر الحسین سید علی سجادیان
  • پایگاه فرهنگی ظهور قائم
  • پایگاه رسمی آثار و اشعار آیینی علی اکبر لطیفیان
  • کربلایی آ سید رضی ذاکر
  • وبلاگ خبری هیئات و مداحان
  • جملات ماندگار
  • کربلایی محمد حسن پور
  • کربلایی عادل اسماعیلی
  • نواي ذاكرين حسيني
  • نوای علمدار.تارنمای مدایح اهل بیت(ع)
  • کربلایی شیخ علی هاشم زاده
  • وبلاگ شعر وسبک مداحی
  • شعر و سبک مداحی
  • صندوق خیریه هیئت انصارالمهدی(عج) برزول
  • هیات روضة الحسین جویبار
  • شاعر اهل بیت محمدرضا ابراهیمی
  • هیئت انصارالمهدی (عج) دیوکلا
  • یالثارات الحسین(ع)
  • بازمانده تنهـا(وب تخصصی سید محمد انجوی نژاد)
  • وب مداحی حاج مهدی ساحشور و حاج محمود کریمی
  • رقیه خاتون(س)برادر افشین قمری
  • ذاکر اهل بیت کربلایی میلاد مسیحی
  • ذاکراهل بیت (ع) حاج سیدعسگری داداش نژاد
  • ذاکر اهل بیت محمد کاویانی
  • کربلایی سید صادق موسوی(ذاکر و شاعر)
  • بیت سه ساله غزل بابایی
  • وعده صادق
  • سنت
  • پایگاه اطلاعاتی هیئت الرضا(ع)رامسر
  • هیئت عاشقان ابالفضل(ع) شهرستان بهشهر
  • شاعر و ذاکر الحسین سید علی سجادیان
  • شاعر حسین آقاگل نژاد
  • پایگاه اطلاع رسانی استاد شیخ حسین انصاریان
  • دوستداران حاج محمد رضا بذری
  • نوای مستان
  • ذاکرین 313
  • هیئت حضرت علی اصغر(ع) بابل
  • بیت العباس
  • هیئت آل یاسین بهنمیر
  • قطره...
  • پایگاه اینتر نتی کربلایی فرشادجعفری
  • تاذنماهای کربلایی فرشاد جعفری
  • هیئت محبان آل عبا(کربلایی عامر محمدی)
  • هیئت عشّاق الحسین علیه السلام شیراز
  • شاعران پارسی زبان
  • شاعر لحظه ها مجتبی فلاح نیا
  • هیئت عشاق الزهرا (س) سیدان
  • مجمع محبان باب الحوائج حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان بهشهر
  • هیئت دلباختگان حسین (ع)
  • دو دمه(شاعر:کربلایی محمد نجاری)
  • هیأت الرضا(ع) رامسر
  • وب اختصاصی کربلایی سید رضا مظلومی
  • هیأت محبان المهدی(عج)اصفهان
  • اشک قلم(شاعر:مهرشاد واحدی)
  • آفتاب(ذاکر:محمد صالح نیکومنش)
  • وبلاگ هواداران روح الله جهانگیری
  • هیأت دلسوختگان حضرت زینب(س)ساری(کربلایی عباس سعیدی)
  • نجوا4360
  • وبسایت رسمی کربلایی مهرداد نوربخش
  • بهشت حسین(ع)
  • هیئت فدائیان امیرالمومنین(ع)ارادتمندان به علی بن موسی الرضا(ع)-مشهد
  • وب تخصصی حاج علی رحمانی
  • روضه110
  • عاشقان مولا علی نائین
  • وب اختصاصی کربلایی محمد وصال
  • وب اختصاصی حاج محمود بذری
  • سایت تخصصی کربلایی حمید دهاقین
  • سایت شهر خبر
  • اپل زیر ذره بین
  • اشعار محمد حسين رحيميان
  • پایگاه اطلاع رسانی هیأت علمدار مجیدیه
  • تارنمای تخصصی برادر مجید رضانژاد
  • استشهادیون
  • یوسف زهرا(عج)
  • تارنمای تخصصی کربلایی رضا پیروی
  • یکی از شعرای اهل بیت(ع)
  • مقتدایم امام خامنه ایست
  • سایت کربلایی محسن نیکزاد
  • من غلام قمرم
  • هیأت پنج تن آل عبا
  • حاج علی انسانی(محترق الزهرا)
  • وب اختصاصی حاج حسین نقویان
  • بانک اشعار روضه
  • کربلایی مهدی عیدی
  • ذاکر کربلا(حاج سید عسگری داداش نژاد)
  • سلاسل(شاعر حسین شیر دل)
  • گذر عمر(شاعر حسین شیردل)
  • محب 128
  • نواي جنون محمود عيدانيان
  • هیأت محبان المعصومین(بابل)
  • گروه نسل جوان(سید اسماعیل)
  • جانم فدای حضرت هادی(ع)
  • ذکر دوست
  • شاعر وحید قاسمی
  • شاعر محمد جواد شرافت
  • مداح محسن مطیع
  • چرا من طلبه شدم
  • حاج محسن آقاجانی
  • وب اختصاصی حاج مهدی اکبری
  • کربلایی سجاد عزیزی
  • جامعه ایمانی مشعر
  • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
  • سروده های من
  • حسینیه مدح و مرثیه
  • کربلایی امید شنگر
  • خیمه دلسوختگان
  • شاعر کربلایی مهدی زراعتی
  • وب اختصاصی حاج محمد فیروزی
  • فرات اشک(همسرم)
  • هیئت عشاق الحسین (ع) قائمشهر
  • وبلاگ نوای مختاری
  • هیئت محبین اهل بیت (ع)جویبار
  • وبلاگ کربلایی میثم ابراهیمی
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 529
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 156
  • بازدید کلی : 354,846
  • کدهای اختصاصی
    ساعت فلش مذهبی حدیث موضوعی 96611895511652925027.jpg;