loading...
پایگاه جامع اطلاع رسانی کربلایی صابر رمضانی
عبد الزهرا بازدید : 407 دوشنبه 1391/12/14 نظرات (5)
shab5safar _9_.jpg

لطفا به ادامه مطلب...

مولودی ولادت امام عسکری (ع)

(14.4 مگابایت - صوتی mp3)

---------

گرچه پر دردم علی    دور تو میگردم علی...

(3.08 مگابایت - صوتی mp3)

---------


دل منو میبره نگاه دلبر     یه دل دارم اونم به فدای حیدر...

(3.41 مگابایت - صوتی mp3)

 ---------

فرشته ها پرواز میکنن در هوای حیدر      حلقه ی درهای جنتم در نوای حیدر...

(1.47 مگابایت - صوتی mp3)

---------

روضه حضرت معصومه (س)

(25 مگابایت - صوتی mp3)


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رضا در تاریخ 1392/01/13 و 13:12 دقیقه ارسال شده است

زن به شیطان گفت :آیا میتوانی بروی و آن مرد خیاط راوسوسه کنی که همسرش را طلاق دهد ؟شیطان گفت:آری و این کار بسیار آسان است.

پس شیطان به سوی مرد خیاط رفت و به هر طریقی سعی می کرد او را وسوسه کند اما مرد خیاط همسرش را دوست داشت و اصلا به طلاق فکرهم نمی کرد پس شیطان برگشت و به شکست خود در مقابل مرد خیاط اعتراف کرد.


سپس زن گفت : اکنون آنچه اتفاق می افتد ببین و تماشا کن زن به طرف مرد خیاط رفت و به او گفت :چند متری از این پارچه ی زیبا میخواهم پسرم میخواهد آن را به معشوقه اش هدیه دهد پس خیاط پارچه را به زن داد سپس آن زن رفت به خانه مرد خیاط و در زد و زن خیاط درب را باز کرد وآن زن به او گفت:اگر ممکن است میخواهم وارد خانه تان شوم برای ادای نماز،و زن خیاط گفت:بفرمایید،خوش آمدید و آن زن پس از آنکه نمازش تمام شد آن پارچه را پشت در اتاق گذاشت بدون آنکه زن خیاط متوجه شود و سپس از خانه خارج شد.هنگامی که مرد خیاط به خانه برگشت آن پارچه را دیدو فورا داستان آن زن و معشوقه ی پسرش را به یاد آورد و همسرش را همان موقع طلاق داد سپس شیطان گفت:اکنون من به کید و مکر زنان اعتراف می کنم و آن زن گفت:صبر کن نظرت چیست اگر مرد خیاط و همسرش را به همدیگر بازگردانم؟!

شیطان با تعجب گفت : چگونه ؟ آن زن روز بعدش رفت پیش خیاط و به او گفت:همان پارچه ی زیبایی را که دیروز از شما خریدم یکی دیگر میخواهم برای اینکه دیروز رفتم به خانه ی یک زنی محترم برای ادای نماز و آن پارچه را آنجا فراموش کردم و خجالت کشیدم دوباره بروم وپارچه را از او بگیرم و اینجا مرد خیاط رفت و از همسرش عذرخواهی کرد و او را برگرداند به خانه اش.

والان شیطان در بیمارستان روانی به سر

می برد و اطلاعات دیگری از شیطان نداریم

این نظر توسط محسن در تاریخ 1391/12/29 و 23:29 دقیقه ارسال شده است


احضار نقويان به دادگاه ويژه روحانیت
کد خبر: ۳۰۹۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۶
حجت الاسلام والمسلمين نقويان درباره احضارش به دادگاه ویژه روحانیت گفت: ما به خاطر شكايت آقايان به دادگاه ویژه روحانيت احضار شدیم و قاضی محترم سوالاتی را پرسید و جواب‌هایی دادم.

حجت الاسلام نقويان در گفت و گو با ماهنامه خیمه (شماره 97) درباره شرايط منبر و منبري گفته است: اگر می‌خواهیم مردم پای منبر ما بنشینند باید به چند نکته دقت کنیم.

اول اینکه قرآن فرمود: ما ارسلنا رسوله الا بزبان قومه. انبیا با زبان قوم صحبت می‌کردند که من جایی به لطیفه گفتم که ما طلبه‌ها به جای استفاده از زبان قوم از زبان قم استفاده می‌کنیم. ما امروز باید بتوانیم مثل عموپورنگ با کودکان حرف بزنیم بدون اینکه به انواع موسیقی‌های مهیّج متوسل بشویم. و من این را خودم تجربه كردم. بعضی‌ها را دیدم که برای کودکان سر و صدا می‌کردند و شلوغ می‌کردند و من این‌ها را نشاندم و بدون آهنگ و کار مطربی و فقط از روی صندلی براي‌شان برنامه اجرا كردم و گفتم اگر شما این هنر را داشته باشید می‌توانید با بچه‌ها ارتباط برقرار کنید.

قدرت منبر

وي هچنين با اشاره به خاطره‌اي ادامه داد: اسدالله علم که ۱۱ سال وزیر دربار شاه بود و الان خاطراتش چاپ شده، در یکی از يادداشت‌هايش که فکر می‌کنم یادداشت‌های سال ۴۸ است، كه عید آن سال با محرم تلاقی کرده بود، می‌نویسد که من زود‌تر کارهای کاخ را تمام کردم و به مدرسه سپهسالار رفتم پاي روضه شیخ محمدتقی فلسفی و بعد داخل پرانتز به صورت جمله معترضه توهینی به مرحوم فلسفی می‌کند و می‌گوید اگر یک هفته مملکت را دست این شیخ بدهند همه چيز را به هم می‌ریزد. می‌گوید من که وزیر کشور بودم او را ممنوع المنبر کرده بودم ولی بعد از من آزاد شد و حالا خودش هم می‌گوید من می‌خواهم به منبر ایشان بروم.

پشيمان نيستم

حجت الاسلام والمسلمين نقويان همچنين درباره برخي حاشيه‌هاي بوجود آمده در اين روزها گفت: ما به خاطر شكايت آقايان به دادگاه ویژه روحانيت احضار شدیم و قاضی محترم سوالاتی را پرسید و جواب‌هایی دادم. از جمله آن روز دادخواستی از طرف وزارت نفت آمده بود که ایشان به قصد تشویش اذهان عمومی مطالبی را گفته که من جواب دادم که این قصه برعکس است و بنده با سند و مدرک ثابت کرده‌ام که در این کشور رشوه‌هایی در این حد گرفته می‌شود و اسنادش هم موجود است و اگر کسی می‌خواهد این تومور را از جامعه خارج کند باید آن را عمل کند نه اینکه دکتر را بازداشت کند.

این از تاسف‌های ماست و دعا می‌کنیم با جمله‌ای که رهبر اخیرا فرمودند که من فعلا نصیحت می‌کنم، این‌ها بیدار شوند یا آن نصیحت به یک جراحی بینجامد و اگر کسی به درد دل‌های مردم گوش بدهد مشکلات آن‌ها را می‌فهمد و امروز وظیفه روحانیون است که این خبر‌ها را درست منعکس کنند و به فکر جراحی باشند.

نقويان در ادامه در پاسخ به اين سوال كه آيا این شكايت و احضار به دادگاه شما را محافظه‌کارتر نمی‌کند؟ گفت: من نه تنها ناراحت و پشیمان نیستم، بلکه این را وظیفه خودم می‌دانستم.‌‌ همان روز‌ها بسیاری از سایت‌ها و مجله‌ها و روزنامه‌ها براي مصاحبه به من مراجعه ‌کردند و من به هیچکدام روی خوشی نشان ندادم، که خدای نکرده مملکت را شلوغ نکنند.

این سخنان را چند سال پیش هم می‌گفتم اما چه شد که الان سر و صدا شد؟ فکر می‌کنم شیطنتی بود. من از زمان دوره دوم صدارت آقای هاشمي رفسنجانی انتقادی حرف می‌زدم. من سخنرانی در مسجد الرسول میدان رسالت تهران داشتم.

انتقادی حرف مي‌زدم كه کسی وسط منبر با صدایی لرزان زیر گوش من گفت که حاج آقا سخنرانی‌تان در حال ضبط شدن است. من رو به مردم گفتم مردم ایشان این را می‌گویند اگر من خلاف می‌گویم بگویید و اگر نه بنشینید و گوش کنید.

شايد به خاطر اين است كه آن روز‌ها روحانی مهجوری بودم و الان شناخته شده‌ام. ضمن اینکه من یک آخوند سیاسی نیستم. همه هم این را می‌دانند و من شغلم معلمي دانشگاه است و در رسانه‌ها در برنامه‌های مذهبی بوده‌ام. با اینکه پست‌های سیاسی نزدیک وزارت هم به من پیشنهاد شد و من نپذیرفتم. بار‌ها نمایندگی مجلس پیشنهاد شد و اقدامی نکردم چون خودم را در آن عرصه‌ها موفق نمی‌دانم. هر کسی را بهر کاری ساختند. من نه پشیمان هستم و نه نگران.

این نظر توسط محسن در تاریخ 1391/12/29 و 23:26 دقیقه ارسال شده است


سید محمد خاتمی: شب قدر ما، پس از سخنرانی رهبر انقلاب است!
وقتی ماجرای پیام احمدی‌نژاد به مناسبت درگذشت چاوز همچنان ادامه‌دار می‌شود، برخی سابقه سواد مذهبی رئیس جمهور را بررسی می‌کنند و بر این باورند تنها سابقه وی، شرکت در مراسم مذهبی است. برخی دیگر هم پس از چند سال عاملان بر هم زدن سخنرانی سید حسن خمینی در حرم امام را پیدا کرده‌اند!
کد خبر: ۳۰۹۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۰
گویا ماجرای بیست و دوم بهمن قم و بر هم زدن سخنرانی علی لاریجانی توسط عده‌ای، پایان ندارد و هر چه پیشتر می‌رویم بیشتر به آن پرداخته می‌شود. پس از آن که یک سایت خبری با انتشار فیلمی آن واقعه را به عوامل جبهه پایداری نسبت داد و حتی به دلیل انتشار آن فیلم، چند ساعتی نیز ‌فیلتر‌ شد، اما این سایت خبری در تحلیلی تازه و با استناد به مواضع رسانه‌ها و برخی از افراد جبهه پایداری در فردای روزی که سخنرانی سید حسن خمینی در سالگرد رحلت حضرت امام در حرم مطهر ایشان در سال ۸۹ و در حضور رهبر انقلاب با آشوب روبه‌رو شد، آن آشوب را هم به این جبهه منتسب کرده است.

اما اگر برخورد یا معرفی‌ بر‌‌هم‌زنندگان سخنرانی سید حسن خمینی، ‌همان زمان انجام می‌گرفت ارزش داشت و مبارک بود، نه اکنون که به دلیل حادثه قم، خطر به یک قدمی اصولگرایان رسیده است. معرفی بر هم زنندگان سخنرانی سید حسن با این همه تاخیر، همانند دیرکرد در انتقاد دوستان سابق رئیس جمهور از وی در فضای کنونی است که دردی را دوا نمی‌کند!

اما ماجرای دیگری که در کنار دعوای دولت و شهرداری و آشوب بیست و دوم بهمن قم همچنان ‌‌مسلسل‌وار ادامه دارد، ماجرای پیام رئیس‌جمهور ایران به مناسبت مرگ هوگو چاوز و ادامه انتقادات به مضامین مذهبی پیام وی است.

در ساعات گذشته و پس از انتقادات برخی از مراجع عظام و همچنین حمله ناباورانه آیت‌الله احمدی جنتی به احمدی‌نژاد، برخی کوشیده‌اند تا تحصیلات، سوابق و حتی پشتوانه‌های مذهبی رئیس جمهور را احصا‌ کرده و تخصص وی را در امور مذهبی با توسل به تحصیلات مذهبی وی ‌بررسی کنند.

بر این اساس و به ‌نوشته سایت ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد دوران تحصیلات ابتدایی، راهنمایی و متوسطه خود را در تهران گذرانده و در سال ۱۳۵۴ با ‌رتبه ۱۳۲ کنکور سراسری، تحصیلات عالی خود را در رشته مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت آغاز کرده است.

وی در سال ۱۳۶۵ در مقطع کار‌شناسی ارشد‌‌ همان دانشگاه پذیرفته شده و در سال ۱۳۶۸ به عضویت هیأت علمی دانشکده عمران دانشگاه علم و صنعت در‌آمده و در سال ۱۳۷۶موفق به دریافت مدرک تحصیلی دکترای مهندسی و برنامه‌ریزی حمل و نقل از دانشگاه علم و صنعت شده است. بنا بر این اطلاعات، او هیچ تحصیلاتی در حوزه علوم دینی و دروس حوزوی ندارد و مقالات علمی و پژوهش‌هایی که انجام داده، ‌در زمینه راه و حمل و نقل و مدیریت ساختمان است، نه دروس دینی.

درباره فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی او هم تنها نکته مرتبط با بحث‌های دینی احمدی‌نژاد را در «شرکت او در مجالس مذهبی و سیاسی» می‌توان یافت. فرماندار ماکو، فرماندار خوی، مشاور استاندار کردستان، مشاور فرهنگی وزیر فرهنگ و آموزش عالی در سال ۱۳۷۲، استاندار استان اردبیل در سال‌های ۱۳۷۲ تا ۱۳۷۶، عضو هیأت علمی دانشکده عمران دانشگاه علم و صنعت از سال ۱۳۶۸ تا کنون، شهردار تهران از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۴ تمام پست‌های احمدی‌نژاد تا پیش از ریاست جمهوری‌اش است.

شاید بنا به همین سوابق علمی و تجربی او بوده که چندی پیش، حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی پرسید، اگر از مردم ایران بخواهند «فردی را به عنوان یک اسلام‌شناس برجسته برگزینند تا درباره آموزه‌های دینی از وی راهنمایی بخواهند، آیا جناب آقای احمدی‌نژاد را انتخاب می‌کردند؟!» و ادامه داد: «حالا تصور بفرمایید که همین مردم قرار است با حضور در انتخابات سراسری یک کار‌شناس خبره و برجسته را برای مدیریت جهان»! برگزینند. در این صورت چه کسی را انتخاب می‌کردند؟ آقای احمدی‌نژاد را؟! در فرض سوم، قرار است مردم باز هم در انتخابات سراسری دیگری شرکت کرده و فردی را انتخاب کنند که بتواند «اولیاءالله» و مردان بزرگ این مرز و بوم را شناسایی کرده و به ملت معرفی کند. آیا این تخصص را در آقای احمدی‌نژاد می‌دیدند و ایشان را برمی‌گزیدند؟!

اما در زمانه‌ای که سران اصلاح‌طلب، اعلام موضع عمومی به دلایل گوناگون ندارند و حرف‌های آنان به صورت حرف‌های درگوشی و محدود نقل می‌شوند، برخی ‌رسانه‌ها مدعی شده‌اند که سید محمد خاتمی و هاشمی رفسنجانی هر دو از کاندیدا شدن در انتخابات ابا دارند. با این حال خبری هم منتشر شده ‌که سید محمد خاتمی گفته است که شب قدر اصلاح‌طلبان، روز نوروز و پس از سخنرانی رهبری است و آنان پس از آن متوجه خواهند شد که در انتخابات کاندیدا بشوند یا خیر. البته این سخنان و دیگر سخنان افرادی چون سید محمد خاتمی چون نقل قولی است که در ملأ عام صورت نگرفته و به صورت شنیده‌ها گفته شده است، قدر جای تامل و بررسی بیشتر دارد. در شرایط حاضر، نه اهالی رسانه و نه مردم نمی‌دانند که شنیده‌ها از قول فردی چون سید محمد خاتمی درست است یا خیر. شاید زمان آن رسیده که به فکر راهکاری بود!

اما در عرصه انتخابات آخرین ورودی به عرصه انتخابات حجت‌الاسلام‌پور محمدی است. وی به تازگی کاندیداتوری خود را اعلام کرده است. به نظر می‌رسد این اعلام‌ها به جای این که اعلام کاندیداتوری باشد، اعلام آمادگی برای سهم خواهی از جریان اصولگرایی باشد، چرا که دلیلی ندارد جبهه پیروان امام و رهبری، چهار یا پنج کاندیدای انتخابات داشته باشد. حالا یا معنای کاندیداتوری تغییر کرده است و یا جبهه‌ها دیگر جبهه نیستند و یا مسائل دیگری در کار است که احتمالا برای رضای خدا و خدمت به مردم نیست، و‌گرنه هر کسی ادعایی دارد برنامه‌اش را ارائه کند. تازه یکی از کاندیدا‌ها گفته فعلا ائتلاف نمی‌کنم، پس از عید ائتلاف می‌کنم. این دیگر کاندیدا نیست!

این نظر توسط هيئت انصارالمهدی (عج) ديوكلا در تاریخ 1391/12/17 و 14:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام به شما مداح دلسوخته اهل يبت
وب خيلي قشنگ و جالبي داريد و خوش حالم كه با شما در فضاي مجازي هم اشنا شدم
لطفا در پيوندتان در هيئت انصارالمهدی‌ديوكلا ادرس سايت رو از اين www.ansaralmahdi-divkola به اين يعني ansaralmahdidivkola.blogfa.com تغيير دهيد.(خط تيره بايد حذف شود)
با تشكر التماس دعا
ياحق
پاسخ : سلام.ممنون از حضورتان.اونی که لینک شد یک وب دیگر هست.البته ما هم شما و هم اون وب رو در لینک قرار دادیم.موفق و موید باشید.

این نظر توسط رضا در تاریخ 1391/12/15 و 22:09 دقیقه ارسال شده است

سلام گذری داشتم تو سایت میچرخیدم.با وب شما برخوردم.با اینکه زیاد مداحی گوش نمیدم اما بعضی از مداحی هایه شما رو دانلود کردم.واقعا دلنشین بود.اجرتون با امام حسین.التماس دعا


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازدید کنندگان گرامی . به پایگاه جامع اطلاع رسانی کربلایی صابر رمضانی خوش آمدید . نظرات خود را میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماسی که در پایین قرار دادیم به ما اطلاع دهید . در این پایگاه صوت و اطلاع رسانی مراسمات کربلایی صابر رمضانی در هیات شباب المهدی بابل و عشاق الحسین قائم شهر قرار داده میشود . با تشکر شماره تماس : 09394945981
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • چت روم
  • دانلود آهنگ جديد
  • باشگاه مهندسان ايران
  • زيورآلات
  • شارژ مستقيم
  • آشپزي ايراني
  • آرايشگاه
  • زيورآلات
  • شارژ مستقيم
  • آشپزي ايراني
  • آرايشگاه
  • جنگ و زن
  • تارنمای کربلایی علیرضا خسروی
  • مجتمع حضرت ابالفضل
  • وبلاگ مداحی سید جمال سلیمان پور
  • مجمع المداحین شیراز
  • كربلايي مهدي خسروي
  • حسینیه بیت الزهرا(س)مجمع جوانان محب الزهرا(س)تربت حیدریه
  • کربلایی محمددانیال رستگاربا(شاعر)
  • سایت فرهنگی مذهبی نوید 313
  • کربلائی مهران استادی
  • شاعر و ذاکر الحسین سید علی سجادیان
  • پایگاه فرهنگی ظهور قائم
  • پایگاه رسمی آثار و اشعار آیینی علی اکبر لطیفیان
  • کربلایی آ سید رضی ذاکر
  • وبلاگ خبری هیئات و مداحان
  • جملات ماندگار
  • کربلایی محمد حسن پور
  • کربلایی عادل اسماعیلی
  • نواي ذاكرين حسيني
  • نوای علمدار.تارنمای مدایح اهل بیت(ع)
  • کربلایی شیخ علی هاشم زاده
  • وبلاگ شعر وسبک مداحی
  • شعر و سبک مداحی
  • صندوق خیریه هیئت انصارالمهدی(عج) برزول
  • هیات روضة الحسین جویبار
  • شاعر اهل بیت محمدرضا ابراهیمی
  • هیئت انصارالمهدی (عج) دیوکلا
  • یالثارات الحسین(ع)
  • بازمانده تنهـا(وب تخصصی سید محمد انجوی نژاد)
  • وب مداحی حاج مهدی ساحشور و حاج محمود کریمی
  • رقیه خاتون(س)برادر افشین قمری
  • ذاکر اهل بیت کربلایی میلاد مسیحی
  • ذاکراهل بیت (ع) حاج سیدعسگری داداش نژاد
  • ذاکر اهل بیت محمد کاویانی
  • کربلایی سید صادق موسوی(ذاکر و شاعر)
  • بیت سه ساله غزل بابایی
  • وعده صادق
  • سنت
  • پایگاه اطلاعاتی هیئت الرضا(ع)رامسر
  • هیئت عاشقان ابالفضل(ع) شهرستان بهشهر
  • شاعر و ذاکر الحسین سید علی سجادیان
  • شاعر حسین آقاگل نژاد
  • پایگاه اطلاع رسانی استاد شیخ حسین انصاریان
  • دوستداران حاج محمد رضا بذری
  • نوای مستان
  • ذاکرین 313
  • هیئت حضرت علی اصغر(ع) بابل
  • بیت العباس
  • هیئت آل یاسین بهنمیر
  • قطره...
  • پایگاه اینتر نتی کربلایی فرشادجعفری
  • تاذنماهای کربلایی فرشاد جعفری
  • هیئت محبان آل عبا(کربلایی عامر محمدی)
  • هیئت عشّاق الحسین علیه السلام شیراز
  • شاعران پارسی زبان
  • شاعر لحظه ها مجتبی فلاح نیا
  • هیئت عشاق الزهرا (س) سیدان
  • مجمع محبان باب الحوائج حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان بهشهر
  • هیئت دلباختگان حسین (ع)
  • دو دمه(شاعر:کربلایی محمد نجاری)
  • هیأت الرضا(ع) رامسر
  • وب اختصاصی کربلایی سید رضا مظلومی
  • هیأت محبان المهدی(عج)اصفهان
  • اشک قلم(شاعر:مهرشاد واحدی)
  • آفتاب(ذاکر:محمد صالح نیکومنش)
  • وبلاگ هواداران روح الله جهانگیری
  • هیأت دلسوختگان حضرت زینب(س)ساری(کربلایی عباس سعیدی)
  • نجوا4360
  • وبسایت رسمی کربلایی مهرداد نوربخش
  • بهشت حسین(ع)
  • هیئت فدائیان امیرالمومنین(ع)ارادتمندان به علی بن موسی الرضا(ع)-مشهد
  • وب تخصصی حاج علی رحمانی
  • روضه110
  • عاشقان مولا علی نائین
  • وب اختصاصی کربلایی محمد وصال
  • وب اختصاصی حاج محمود بذری
  • سایت تخصصی کربلایی حمید دهاقین
  • سایت شهر خبر
  • اپل زیر ذره بین
  • اشعار محمد حسين رحيميان
  • پایگاه اطلاع رسانی هیأت علمدار مجیدیه
  • تارنمای تخصصی برادر مجید رضانژاد
  • استشهادیون
  • یوسف زهرا(عج)
  • تارنمای تخصصی کربلایی رضا پیروی
  • یکی از شعرای اهل بیت(ع)
  • مقتدایم امام خامنه ایست
  • سایت کربلایی محسن نیکزاد
  • من غلام قمرم
  • هیأت پنج تن آل عبا
  • حاج علی انسانی(محترق الزهرا)
  • وب اختصاصی حاج حسین نقویان
  • بانک اشعار روضه
  • کربلایی مهدی عیدی
  • ذاکر کربلا(حاج سید عسگری داداش نژاد)
  • سلاسل(شاعر حسین شیر دل)
  • گذر عمر(شاعر حسین شیردل)
  • محب 128
  • نواي جنون محمود عيدانيان
  • هیأت محبان المعصومین(بابل)
  • گروه نسل جوان(سید اسماعیل)
  • جانم فدای حضرت هادی(ع)
  • ذکر دوست
  • شاعر وحید قاسمی
  • شاعر محمد جواد شرافت
  • مداح محسن مطیع
  • چرا من طلبه شدم
  • حاج محسن آقاجانی
  • وب اختصاصی حاج مهدی اکبری
  • کربلایی سجاد عزیزی
  • جامعه ایمانی مشعر
  • پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
  • سروده های من
  • حسینیه مدح و مرثیه
  • کربلایی امید شنگر
  • خیمه دلسوختگان
  • شاعر کربلایی مهدی زراعتی
  • وب اختصاصی حاج محمد فیروزی
  • فرات اشک(همسرم)
  • هیئت عشاق الحسین (ع) قائمشهر
  • وبلاگ نوای مختاری
  • هیئت محبین اهل بیت (ع)جویبار
  • وبلاگ کربلایی میثم ابراهیمی
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 529
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 149
  • بازدید کلی : 354,839
  • کدهای اختصاصی
    ساعت فلش مذهبی حدیث موضوعی 96611895511652925027.jpg;